Ogłoszenie o zawarciu umowy >>>

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na "Wykonanie wymiany okien drewnianych na PCV w siedzibie Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej ..." >>>  z 2 10.2006 z 

 

OGŁOSZENIE O WSZCZECIU POSTEPOWANIA NUMER: ZP.1/2006

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa:

Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna

Adres:

ul. Wyzwolenia 10A

06 – 400 Ciechanów

Telefon: (023) 672 26 73 Fax.: (023) 672 26 73

2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

p. Elżbieta Pilitowska, tel. (023) 672 26 73

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

http://stciechanow.bip.org.pl

4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6. Określenie przedmiotu zamówienia:

Nazwa zadania: „Wykonanie wymiany okien drewnianych na PCV w siedzibie Poradni

Psychologiczno – Pedagogicznej przy ul. Wyzwolenia 10A w Ciechanowie”

Opis przedmiotu zamówienia:

- demontaż 23 szt. okien drewnianych

- dostarczenie i montaż 23 szt. okien PCV

- wymiana podokienników z blachy

- naprawa i malowanie tynków ościeży okiennych

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45421125-6

Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

7. Oferty częściowe i wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8. Termin wykonania zamówienia :

Wymagany w terminie 15 dni od dnia podpisania umowy o realizacje zamówienia.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający

wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz

spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

a) Kierownik robót proponowany do realizacji zamówienia posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia

budowlane w branży budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne

ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,

b) W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali

co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom

stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdza dokumentami Zamawiających,

że wykonali je z należyta starannością. Przez robotę budowlana odpowiadające swoim rodzajem

i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie wymiany co

najmniej 20 szt. okien drewnianych na PCV.

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy

załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów

z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,

w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)

10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

· Cena – 100%

11. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w terminie do dnia 28.09.2006r. o godz. 1000 w pokoju Nr 101 (II piętro)

Sekretariat w siedzibie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej przy ul. Wyzwolenia 10A

w Ciechanowie.

13. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.09.2006r. o godz. 1030 , w pok. Nr 101 (II piętro) – Sekretariat

w siedzibie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej przy ul. Wyzwolenia 10A w Ciechanowie..

14. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: http://stciechanow.bip.org.pl

W formie papierowej w cenie 20,00 zł. można odebrać od p. Elżbiety Pilitowskiej w pok. Nr 101 (II piętro)

w siedzibie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej przy ul. Wyzwolenia 10A w Ciechanowie,

bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym)

15. Termin związania z oferta:

Wykonawca jest związany oferta przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

16. Zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

17. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18. Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

Ciechanów, dn. 19.09.2006r.


Do pobrania:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami:

  ( 1. Wzór formularza ofertowego - zał. nr 1,

    2. Wzór oświadczenia o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy PZP - zał. nr 2,

    3. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wylkuczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP - zał. nr 3,

    4. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4,

    5. Wzór zał. nr 5 - Wykaz osób wykonujących zamówienie,

    6. Wzór zał. nr 6 - Wykazu zrealizowanych podobnych zamówień )

- Przedmiary robót - zał. nr 7

- Wykaz okien - zał. nr 8

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7246493]

przewiń do góry