Zawiadomienie o wyborze  najkorzystniejszej oferty na "wykonanie wymiany okien drewnianych na PCV w budynku Zespołu Burs Szkolnych >>>

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  ZP-1/07

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa:          

Zespół Burs Szkolnych w Ciechanowie

Adres:

ul. 17 Stycznia 49

06 – 400 Ciechanów

Telefon: (023) 672 48 24,  Fax.: (023) 673 25 29

  1. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

·        p. Lilla Mosakowska,  tel. (023) 672 37 16

  1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:  http://stciechanow.bip.org.pl
  2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  3. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
  4. Określenie przedmiotu zamówienia:

Nazwa zadania:„Wykonanie wymiany okien drewnianych na PCV w budynku Zespołu Burs Szkolnych przy ul. 17 Stycznia 49 w Ciechanowie”

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

-         demontaż 108 szt. okien drewnianych

-         demontaż podokienników z blachy ocynkowanej i ponowny ich montaż po wymianie okien

-         dostarczenie i montaż 108 szt. okien PCV

-         wymiana podokienników z blachy

-         naprawa i malowanie tynków ościeży okiennych

-         demontaż zewnętrznej witryny drzwiowej

-         dostarczenie i montaż zewnętrznej aluminiowej witryny drzwiowej.  

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  45 42 11 25 - 6

Wartość zamówienia:  poniżej 60 tys. euro.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

  1. Oferty częściowe i wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

  1. Termin wykonania zamówienia :
  • 30 dni od podpisania umowy o realizacje zamówienia
  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

1)      Osoba wskazana na kierownika robót posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;

2)        W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty  budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością.

 Przez jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie wymiany minimum 100 szt. okien,

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych  do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,  w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)

  1. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

·        Cena – 100%

  1. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  2. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w terminie do dnia 22.05.2007r. o godz. 1300  w Sekretariacie (parter)  w siedzibie Zespołu Burs Szkolnych przy ul. 17 Stycznia 49  w Ciechanowie.

  1. Miejsce i termin  otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.05.2007r. o godz. 1400 , w Gabinecie dyrektora (parter) w siedzibie Zespołu Burs Szkolnych przy ul. 17 Stycznia 49 w Ciechanowie.

  1. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:  http://stciechamow.bip.org.pl

W formie papierowej w cenie 30,00 zł. można odebrać od p. Lilly  Mosakowskiej  w pok. Kierownika Gospodarczego (parter)  w siedzibie Zespołu Burs Szkolnych przy ul. 17 Stycznia 49 w Ciechanowie,   bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem pocztowym)

  1. Termin związania z ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

  1. Zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

  1. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  1. Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

Ciechanów, dn. 11.05.2007r.

                                   D Y R E K T O R

                                                                                             

                                                                                              mgr Zofia Piątkowska

 Do pobrania:

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-25 11:39:35
  • Liczba odsłon: 125
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 7247986]

przewiń do góry