O G Ł O S Z E N I E

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Przedmiot zamówienia:

Malowanie sali gimnastycznej , cyklinowanie , malowanie podłóg, wymiana okien i stolarki okiennej w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Ciechanowie.

1.      Nazwa i adres zamawiającego:

Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy

06-400 Ciechanów

ul. Sienkiewicza 13

 

2.      Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieokreślony

3.     W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.

4.     Wartość zamówienia – poniżej 60.000 euro

5.      Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

6.     Termin realizacji: do 31 grudnia 2007 r.

7.     Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

8.   Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w sekretariacie Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Ciechanowie, ul. Sienkiewicza 13, lub oraz ze strony internetowej http://stciechanow.bip.org.pl

9.     Opis przedmiotu oraz wielkość i zakres zamówienia określa SIWZ.

10. Uprawniony do kontaktów z oferentami jest dyrektor SOSW – pani Małgorzata Ryms w godz. 800 – 1500 /poniedziałek – piątek/.

11. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

12.  Miejsce  składania ofert: w siedzibie zamawiającego

Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy

06-400 Ciechanów

ul. Sienkiewicza 13 /sekretariat/

13.Termin składania ofert upływa – 14 grudnia  2007 r. godz. 1000.

14.Otwarcie ofert nastąpi  w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Ciechanowie godz.10.30

15. Termin związania ofertą – 30 dni.

16. Data ukazania ogłoszenia – 22 listopada 2007 r.

 

Załączniki do pobrania:

 

 

  • Załączniki do specyfikacji:

1.      Wzór formularza ofertowego

2.      Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1

3.      Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2

4.      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

5.      Wykaz wykonanych zamówień

6.      Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie

7.    Oświadczenie o podwykonawcach

8.      Przedmiary robót

9.      Wzór umowy

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-22 10:36:09
  • Liczba odsłon: 72
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 7248798]

przewiń do góry