29.06.2011 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia >>>

 

16.06.2011 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty >>>

 

***

 

10.06.2011 - Wyjaśnienie dla uczestników postępowania >>>

 

 

Ogłoszenie:

Remont dachu z częściową wymianą pokrycia i obróbek blacharskich w budynku Zespołu Burs Szkolnych w Ciechanowie >>>

 

 

Dokumenty do pobrania:

 

  • załączniki do specyfikacji:
    • zał. Numer 1 >>> - formularz ofertowy
    • zał. Numer 2 >>> - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    • zał. Numer 3 >>> - projekt umowy
    • zał. Numer 4 >>> -  oświadczenie osoby fizycznej w zakresie ustalonym w art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy
    • zał. Numer 5 >>> - wykaz co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • zał. Numer 6 >>> - wykaz osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za  świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • zał. Numer 7 >>> - przedmiar robót
    • zał. Numer 8 - projekt
    • zał. Numer 9 >>> - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7247786]

przewiń do góry