Ciechanów, dn.2005.04.29.   

 

G.3023-14/2005

 

OGŁOSZENIE

 

            Na podstawie art.40, w związku z art.41 i 43 ustawy – prawo zamówień publicznych Starosta Ciechanowski ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania geodezyjnego pn. „Ponowna klasyfikacja gruntów po melioracjach wraz z aktualizacją użytków i klas oraz opracowanie dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów w części opisowej i graficznej dla wsi w gm. Grudusk, tj. Żarnowo, Rąbierz Gruduski, Wiśniewo”.

 

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia zawierającą szczegółowy zakres roboty i charakterystyczne parametry obiektu można uzyskać bezpośrednio w Starostwie Powiatowym w Ciechanowie - Powiatowy Ośrodek zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Ciechanowie, ul. Wyzwolenia 10a u kierownika Ośrodka inż. Wiesława Niedziałkowskiego lub za pośrednictwem poczty po wcześniejszym złożeniu zamówienia – z koniecznością poniesienia kosztów określonych w art. 42 ust. 2 ustawy.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie w obszarze części gminy Grudusk we wsiach Żarnowo, Rąbierz Gruduski, Wiśniewo:

a)      ponownej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych – 555 ha,

b)      aktualizacji rodzajów i zasięgów użytków oraz ponownej klasyfikacji zmienionych użytków i klas na pozostałej niezmeliorowanej części - szacunkowo ok. 62 ha,

c)      dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków ww. wsi na szacunkowe powierzchnie, gdzie zaistniały zmiany w rodzajach użytków i zmiany w klasach wraz z aktualizacja tegoż operatu ewidencji gruntów w części graficznej i opisowej wymienionych obrębów ok. 617 ha.

 

  1. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych czy wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia określa się na 18 listopada 2005 r.

 

  1. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określa SIWZ uwzględniająca wymogi art. 22 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 Dokument ten określa również rodzaje dokumentów i dowodów, których zamawiający oczekuje od oferentów na udowodnienie pełnienia kryteriów i warunków stawianych potencjalnemu wykonawczy zadania.

 

  1. Do postępowania w sprawie ustalenia wykonawcy zamówienia zostaną dopuszczeni oferenci, którzy wniosą wadium w wysokości 1000 zł (jeden tysiąc złotych) na rachunek sum depozytowych Starosta Powiatowego w Ciechanowie nr 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007 prowadzonego przez Bank Spółdzielczy w Ciechanowie z zaznaczeniem „Klasyfikacja gruntów cz. gm. Grudusk” do godz. 9.30  w dniu 16 maja 2005 r.

 

  1. Podstawą wyboru wykonawcy zadania przy pełnym udokumentowaniu wypełnienia warunków przez oferenta określonych w SIWZ, wzorze oferty i projekcie umowy będzie wyłącznie najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia.

 

  1. Przyjmuje się sposób złożenia oferty w zamkniętej i opieczętowanej nazwą oferenta kopercie z podziałem:

 

-         oferta przetargowa: oferta + dokumenty – koperta A

-         oferta cenowa: cena brutto wykonania zadania – koperta B.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

 

-         Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7 – sekretariat, pok. 108, I piętro,

-         termin – 16 maja 2005 r. godz. 10.00

-         otwarcie ofert tego samego dnia po godz. 10.00.

 

  1. Termin związania ofertą 21 dni od terminu ostatecznego składania ofert. termin ogłoszenia wyników postępowania w ciągu 3 dni roboczych po otwarciu ofert.

 

  1. Do kontaktów z oferentami są upoważnieni:

 

-         Adam Michalski – geodeta powiatowy, tel. 023 672 1437,

-         Wiesław Niedziałkowski – kierownik POZDGiK, tel. 023 673 2622,

-         Barbara Pienicka – specjalista ds. klasyfikacji gruntów, tel. 023 672 1437

 

Starosta Ciechanowski 

 Sławomir Morawski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-04-29 14:10:14
  • Liczba odsłon: 74
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 7247889]

przewiń do góry