09.06.2015 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia >>>


27.05.2015 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty >>>


*****


28.04.2015 - Odpowiedź nr 1,2,3,4,5,6,7 na zadane przez Wykonawcę pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>

28.04.2015 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>

28.04.2015 - Ogłoszenie o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>



Ogłoszenie o zamówieniu:

Aktualizacja użytków z ponowną klasyfikacją  użytków zmienionych min. w  wyniku  zalesień zrealizowanych w ramach projektu PROW 2007–2013 wraz z opracowaniem dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków dla części  obszaru: Część A - aktualizacja użytków: gm. Glinojeck:  obręby: Sulerzyż, Ościsłowo, Działy, Budy Rumockie, Lipiny, Rumoka, Brody Młockie. Część B - zalesienia: gm. Ciechanów, gm. Glinojeck, gm. Grudusk, gm. Ojrzeń, gm. Sońsk - dla 23 działek w 12 obrębach >>>



Dokumenty do pobrania:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia >>>
  • załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
    • zał. nr 1 >>> - Formularz ofertowy;
    • zał. nr 2 >>> - Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego;
    • zał. 2a >>> - Informacja dotycząca przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • zał. nr 3 >>> - Projekt umowy
    • zał. nr 4 >>> - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • zał. nr 5 >>> - Oświadczenie;
    • zał. nr 6 >>> - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych  głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów /*/ czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • zał. nr 7 >>> - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
    • zał. nr 8 >>> - Szczegółowa charakterystyka obiektu „ Aktualizacja użytków z ponowną klasyfikacją gleboznawczą gruntów” Cz. gminy GLINOJECK – ZADANIE „GLINOJECK II”;
    • zał. nr 9 >>> - Wykaz beneficjentów;
    • zał. nr 10 >>> - Zakres prac;
    • zał. nr 11 >>> - Szczegółowy zakres prac związanych z aktualizacją wynikającą z realizacji projektu PROW 2007-2013.
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7247788]

przewiń do góry